znowu merida | bizon77.bikestats.pl bizon
avatar Czasem coś tu skrobnę ,czasem jakąś fotkę wrzucę ,czasem nawet gdzieś na rowerze pojadę ;) Więcej o mnie.

Forum rowerowe

Forum szosowe

Coś o laptopach

Dar szpiku

[...]Nawet kiedy będę miał 50lat, prawdopodobnie jeszcze będę jeździł na rowerze w każdą pogodę.[...] Rower jest doskonałym środkiem lokomocji dla wszystkich tych, którzy maja, niespokojne dusze.[...] Zażyłość w jaką wchodzimy z rowerem, nie powtarzamy z żadnym innym pojazdem, bez względu na komfort jazdy.[...] Jadąc rowerem polegasz tylko, na swojej sile, kierujesz swoimi rękami. Motorem jesteś Ty sam.

Wykres roczny blog rowerowy bizon77.bikestats.pl
HR max:150 ( 75%)
HR avg:118 ( 59%)

znowu merida

Sobota, 8 maja 2010 · dodano: 09.05.2010 | Komentarze 0

Miała być tylko merida w tym miesiącu ,ale stwierdziłem ,że nie ,że prawdopodobnie nie mam to wpływu ma moje kolano na jakiem rowerze jeżdżę.Także następna wycieczka będzie na szosie.Póki co kolano nie boli ale bardzo dziwne uczucie w kolanie jest ja mówię na to dyskomfort.Poza tym mięsień pobolywuje czasem .