Landek | bizon77.bikestats.pl bizon
avatar Czasem coś tu skrobnę ,czasem jakąś fotkę wrzucę ,czasem nawet gdzieś na rowerze pojadę ;) Więcej o mnie.

Forum rowerowe

Forum szosowe

Coś o laptopach

Dar szpiku

[...]Nawet kiedy będę miał 50lat, prawdopodobnie jeszcze będę jeździł na rowerze w każdą pogodę.[...] Rower jest doskonałym środkiem lokomocji dla wszystkich tych, którzy maja, niespokojne dusze.[...] Zażyłość w jaką wchodzimy z rowerem, nie powtarzamy z żadnym innym pojazdem, bez względu na komfort jazdy.[...] Jadąc rowerem polegasz tylko, na swojej sile, kierujesz swoimi rękami. Motorem jesteś Ty sam.

Wykres roczny blog rowerowy bizon77.bikestats.pl
HR max:149 ( 74%)
HR avg:120 ( 60%)
Rower:BH L32

Landek

Czwartek, 15 lipca 2010 · dodano: 15.07.2010 | Komentarze 0

No.... dziś się czułem znacznie lepiej niż ostatnio no i kolano też lepiej się czuło,nie było idealnie, ale znacznie lepiej niż na ostatniej przejażdżce.Pogoda rano zapowiadał się ciekawie duża chmura wisiała nad Żorami,nawet przyjemnie chłodno się zrobiło.Niestety ta sielanka nie trwał zbyt długo ,chmura znikła i wyszło słońce i znów upał.Ale ostatecznie wole taki upał niż by miało padać.