Marian na Kubalonce | bizon77.bikestats.pl bizon
avatar Czasem coś tu skrobnę ,czasem jakąś fotkę wrzucę ,czasem nawet gdzieś na rowerze pojadę ;) Więcej o mnie.

Forum rowerowe

Forum szosowe

Coś o laptopach

Dar szpiku

[...]Nawet kiedy będę miał 50lat, prawdopodobnie jeszcze będę jeździł na rowerze w każdą pogodę.[...] Rower jest doskonałym środkiem lokomocji dla wszystkich tych, którzy maja, niespokojne dusze.[...] Zażyłość w jaką wchodzimy z rowerem, nie powtarzamy z żadnym innym pojazdem, bez względu na komfort jazdy.[...] Jadąc rowerem polegasz tylko, na swojej sile, kierujesz swoimi rękami. Motorem jesteś Ty sam.

Wykres roczny blog rowerowy bizon77.bikestats.pl
HR max:187 ( 95%)
HR avg:126 ( 63%)

Marian na Kubalonce

Wtorek, 17 sierpnia 2010 · dodano: 17.08.2010 | Komentarze 3

Dziś wybrałem się z Marianem na górkę-Kubalonkę,Musze przyznać ,że całkiem dobrze mu ten podjazd szedł jak na pierwszy raz w górach .Niestety pogoda troszkę nie dopisała i trzeba było zwiewać .

Marian zdobywa Kubalonke :) © Bizon

kfiatek13m
| 21:35 środa, 18 sierpnia 2010 | linkuj Myślę, że w tym roku to raczej góry odpadają, ale za rok nie odpuszczę :)
bizon77
| 09:03 środa, 18 sierpnia 2010 | linkuj Mtb do gór niepotrzebne ,bardzo fajnie się na szosie śmiga .A widzę ,że szosę masz i to fajną ,więc nic tylko do gór jechać.No tylko masz kawałek drogi.
kfiatek13m
| 21:19 wtorek, 17 sierpnia 2010 | linkuj Świetna sprawa tak jeździć po górach :) być może na wiosnę pomyślę o mtb i wyruszę na jakąś wyprawę :) pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wszeb