Ramża | bizon77.bikestats.pl bizon
avatar Czasem coś tu skrobnę ,czasem jakąś fotkę wrzucę ,czasem nawet gdzieś na rowerze pojadę ;) Więcej o mnie.

Forum rowerowe

Forum szosowe

Coś o laptopach

Dar szpiku

[...]Nawet kiedy będę miał 50lat, prawdopodobnie jeszcze będę jeździł na rowerze w każdą pogodę.[...] Rower jest doskonałym środkiem lokomocji dla wszystkich tych, którzy maja, niespokojne dusze.[...] Zażyłość w jaką wchodzimy z rowerem, nie powtarzamy z żadnym innym pojazdem, bez względu na komfort jazdy.[...] Jadąc rowerem polegasz tylko, na swojej sile, kierujesz swoimi rękami. Motorem jesteś Ty sam.

Wykres roczny blog rowerowy bizon77.bikestats.pl
HR max:156 ( 81%)
HR avg:123 ( 64%)

Ramża

Piątek, 29 października 2010 · dodano: 29.10.2010 | Komentarze 9

Jesienią mnie tam nie było .Zbyt wiele się nie zmieniło ot co liście na ziemi a pod liśćmi pełno błota :)
Radar na górze Ramża © Bizon

| 22:24 niedziela, 7 listopada 2010 | linkuj raczej Ty mnie :) pozdr
bizon77
| 08:15 środa, 3 listopada 2010 | linkuj Proszę :) mam nadzieje ze na jakimś podjeździe mnie nie zostawisz ;P
kfiatek13m
| 20:17 poniedziałek, 1 listopada 2010 | linkuj Dziękuję bardzo za linka :) więc do zobaczenia na jakimś maratonie :D
bizon77
| 16:09 poniedziałek, 1 listopada 2010 | linkuj Oczywiście jak tylko kolano pozwoli to obowiązkowo jakieś maratony mtb i coś na szosie .Mam o tyle dobrze ,że wiele wyścigów jest blisko mnie ,no i w górach .Pod ta strona tworzą kalendarz imprez szosowych na przyszły rok
kfiatek13m
| 11:42 poniedziałek, 1 listopada 2010 | linkuj muszę popracować, aby zbudować bazę i... kto wie może wystartuję w kilku maratonach, jeśli poczuję, że dam radę :) a Ty planujesz wystartować w 2011?
bizon77
| 20:30 sobota, 30 października 2010 | linkuj Treningi no to widzę ,że ostro się bierzesz za nowy sezon :)
kfiatek13m
| 19:23 piątek, 29 października 2010 | linkuj :D haha mam nadzieję, że owa niespodzianka nie przyozdobiła dywanu w Twoim domu :) lub też malowniczo nie prezentuje się na panelach ;)
ps. od połowy listopada zaczynam trening - liczę na cenne wskazówki Kolego
bizon77
| 15:04 piątek, 29 października 2010 | linkuj Niespodziankę ostatnio sobie przywiozłem jak przejechałem przez trawnik ,no nie mogłem wtedy powiedzieć ,że wróciłem z pustymi rękoma ,a właściwie z pustymi oponami .Niestety niespodzianka wkomponowała się ładnie w oponę.Jak dobrze ,że tego nie ma na szosie,poślizg murowany ;)
kfiatek13m
| 14:56 piątek, 29 października 2010 | linkuj dobrze, że to tylko błoto, a nie ukryte "niespodzianki" ;) pozdrowienia

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa knree