Z byłem Wicemistrzem ;P | bizon77.bikestats.pl bizon
avatar Czasem coś tu skrobnę ,czasem jakąś fotkę wrzucę ,czasem nawet gdzieś na rowerze pojadę ;) Więcej o mnie.

Forum rowerowe

Forum szosowe

Coś o laptopach

Dar szpiku

[...]Nawet kiedy będę miał 50lat, prawdopodobnie jeszcze będę jeździł na rowerze w każdą pogodę.[...] Rower jest doskonałym środkiem lokomocji dla wszystkich tych, którzy maja, niespokojne dusze.[...] Zażyłość w jaką wchodzimy z rowerem, nie powtarzamy z żadnym innym pojazdem, bez względu na komfort jazdy.[...] Jadąc rowerem polegasz tylko, na swojej sile, kierujesz swoimi rękami. Motorem jesteś Ty sam.

Wykres roczny blog rowerowy bizon77.bikestats.pl
HR max:142 ( 73%)
HR avg:110 ( 57%)

Z byłem Wicemistrzem ;P

Poniedziałek, 7 lutego 2011 · dodano: 08.02.2011 | Komentarze 2

Już nie pamiętałem jak wygląd Wicemistrz Śląska na rowerze .Kupę wiosen minęło zanim znowu wybrałem się z nim w ciężki teren,jakoś tak wyszło.A może i dobrze bo narzucił takie tępo ,że jak to zwykł mówić o mnie " Wlecze się z tyłu nie udziela" .Ala ,bo tak zwie się ów BYŁY Wicemistrz Śląska ,zawsze ale to zawsze ,choćby nie wiem co no zawsze ,nie było takiego dnia ani nocy i chyba nie będzie żeby nie miała bidonu z wodą.Byłoby to całkiem normalne ,że ma ten bidon z wodą gdyby............ no właśnie ,gdyby nie to że ta woda to rocznik 2007 .Może i to dobry rocznik ,ale chyba wina a nie wody.Chodź z drugiej strony mikroelementy i mikrobaterie zawarte w tej substancji na taki maraton jak znalazł.Jak noga pozwoli wystartować w jakimś maratonie to nie omieszkam pożyczyć ów magicznego bidonu ;).Troszkę o pogodzie należy wspomnieć bo naprawdę było niesamowicie ciepło bezchmurno i prawie bezwietrznie .Także wyprawa do udanych należy :)