hmmm | bizon77.bikestats.pl bizon
avatar Czasem coś tu skrobnę ,czasem jakąś fotkę wrzucę ,czasem nawet gdzieś na rowerze pojadę ;) Więcej o mnie.

Forum rowerowe

Forum szosowe

Coś o laptopach

Dar szpiku

[...]Nawet kiedy będę miał 50lat, prawdopodobnie jeszcze będę jeździł na rowerze w każdą pogodę.[...] Rower jest doskonałym środkiem lokomocji dla wszystkich tych, którzy maja, niespokojne dusze.[...] Zażyłość w jaką wchodzimy z rowerem, nie powtarzamy z żadnym innym pojazdem, bez względu na komfort jazdy.[...] Jadąc rowerem polegasz tylko, na swojej sile, kierujesz swoimi rękami. Motorem jesteś Ty sam.

Wykres roczny blog rowerowy bizon77.bikestats.pl

hmmm

Piątek, 11 lutego 2011 · dodano: 11.02.2011 | Komentarze 3

W normalnych warunkach nic tu bym nie napisał ,bo nie miałem ochoty ,ale że jeden taki mały osobnik się upierał więc specjalnie dla niego pisze tą krótką notatkę ze spotkania.A więc ogólnie to chodziło o to ,aby odprowadzić na rowerach ,pewnego hodowce dżdżownic.Do Żor przyjechał po opony, które obiecałem mu dać.Pozwijał je i załadował na swojego ścigacza.Oczywiście był i wicemistrz ,który to od początku był dziwnie niespokojny,powieka mu drgała i był strasznie niecierpliwy.Spod kasku wystawały mu jakieś dwa kikuty, być może uwierały go w czaszkę i stąd ten tik oka i brak cierpliwości.Aaaaa była i woda z mikroelementami.Także w trojkę udaliśmy się w drogę powrotną ,ale niestety wicemistrz wymiękł po kilku km i zawrócił.Ja i hodowca pojechaliśmy dalej .W Woszczycach nasz drogie się rozeszły i każdy pojechał w swoją drogę.Ja do Żor hodowca do Kostuchnej .
Kategoria MTB

kfiatek13m
| 20:53 poniedziałek, 14 lutego 2011 | linkuj Jej wyprawy robią wrażenie :) pozdrowienia
bizon77
| 10:09 sobota, 12 lutego 2011 | linkuj Były Wicemistrz Śląska -odmiana żeńska ;) .Wejdź na na mój odnośnik Blog Ali i tam się dowiesz więcej o tym byłym Wicemistrzu ,bo to właśnie jego blog :)
kfiatek13m
| 20:53 piątek, 11 lutego 2011 | linkuj A co to za Wicemistrz z którym masz okazję jeździć? :) pozdro

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ekzza