Drogomyśl | bizon77.bikestats.pl bizon
avatar Czasem coś tu skrobnę ,czasem jakąś fotkę wrzucę ,czasem nawet gdzieś na rowerze pojadę ;) Więcej o mnie.

Forum rowerowe

Forum szosowe

Coś o laptopach

Dar szpiku

[...]Nawet kiedy będę miał 50lat, prawdopodobnie jeszcze będę jeździł na rowerze w każdą pogodę.[...] Rower jest doskonałym środkiem lokomocji dla wszystkich tych, którzy maja, niespokojne dusze.[...] Zażyłość w jaką wchodzimy z rowerem, nie powtarzamy z żadnym innym pojazdem, bez względu na komfort jazdy.[...] Jadąc rowerem polegasz tylko, na swojej sile, kierujesz swoimi rękami. Motorem jesteś Ty sam.

Wykres roczny blog rowerowy bizon77.bikestats.pl
HR max:165 ( 85%)
HR avg:144 ( 75%)
Rower:BH L32

Drogomyśl

Poniedziałek, 28 lutego 2011 · dodano: 28.02.2011 | Komentarze 3

Wszystko ładnie pięknie gdyby nie to że od kilku dni głowa mnie boli .Ale pomimo tego postanowiłem się wybrać na rower ,to już ten czas ,już jutro marzec a od marca mam zacząć jeździć.Zanim pojechałem założyłem nowy łańcuch do starej kasety ,to była oczywista oczywistość ,że będzie przeskakiwać. Ale po cichu liczyłem ,że może będzie dobrze .No nic łańcuch zostanie do nowej kasety.Poza tym zapisałem się na pętle beskidzką giga i no na maratony mtb chyba u Golonki żeby tylko zdrowie było to będzie gites.Poza tym myślałem że w tych spodniach ,które mam da rade jeździć w wyższej temp no ,ale niestety ciepło w nich jak w piekarniku .Także kupić spodnie na wiosnę modlić się o zdrowie i jeździć :)

Śr.kadencja 90
Kategoria Szosa

kfiatek13m
| 19:18 wtorek, 1 marca 2011 | linkuj Dlatego marzę skrycie o pięknym mtb marki scott :)
bizon77
| 14:06 wtorek, 1 marca 2011 | linkuj Góralik to bardzo fajna sprawa ,zwłaszcza jak ktoś ma możliwość pojeżdżenia w górach.Na szosie nie ma takich podjazdów no i te zjazdy ehhh :)
kfiatek13m
| 20:43 poniedziałek, 28 lutego 2011 | linkuj Bardzo poważnie myślę o tym, aby zakupić drugi rower - mtb. Tyle, że na jesień. Bo tak naprawdę posiadając taki rower, będę mogła jeździć na powietrzu kiedy tylko zechcę :)
Trenuj Marku, ktoś musi wygrywać maratony ;) pozdr

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa serwo