Weź kiełbasę............ | bizon77.bikestats.pl bizon
avatar Czasem coś tu skrobnę ,czasem jakąś fotkę wrzucę ,czasem nawet gdzieś na rowerze pojadę ;) Więcej o mnie.

Forum rowerowe

Forum szosowe

Coś o laptopach

Dar szpiku

[...]Nawet kiedy będę miał 50lat, prawdopodobnie jeszcze będę jeździł na rowerze w każdą pogodę.[...] Rower jest doskonałym środkiem lokomocji dla wszystkich tych, którzy maja, niespokojne dusze.[...] Zażyłość w jaką wchodzimy z rowerem, nie powtarzamy z żadnym innym pojazdem, bez względu na komfort jazdy.[...] Jadąc rowerem polegasz tylko, na swojej sile, kierujesz swoimi rękami. Motorem jesteś Ty sam.

Wykres roczny blog rowerowy bizon77.bikestats.pl

Weź kiełbasę............

Piątek, 4 marca 2011 · dodano: 04.03.2011 | Komentarze 4

Weź kiełbasę dla kotów ,takie były jej słowa przez telefon.Podjechałem do sklepu i kupiłem pół kg parówek :D no i jakiś baton kupiłem.Jak wiadomo ,baton dla Ali jest tym czym powietrze dla koła -bez tego kapeć ;) .Potem udaliśmy się na Gwarusia okoliczny staw , a tam koty .Trzy fajne koty :).Raz dwa i nie było parówek ,batona też ktoś wszamał ;)