Słońce i Pilegrzymowice | bizon77.bikestats.pl bizon
avatar Czasem coś tu skrobnę ,czasem jakąś fotkę wrzucę ,czasem nawet gdzieś na rowerze pojadę ;) Więcej o mnie.

Forum rowerowe

Forum szosowe

Coś o laptopach

Dar szpiku

[...]Nawet kiedy będę miał 50lat, prawdopodobnie jeszcze będę jeździł na rowerze w każdą pogodę.[...] Rower jest doskonałym środkiem lokomocji dla wszystkich tych, którzy maja, niespokojne dusze.[...] Zażyłość w jaką wchodzimy z rowerem, nie powtarzamy z żadnym innym pojazdem, bez względu na komfort jazdy.[...] Jadąc rowerem polegasz tylko, na swojej sile, kierujesz swoimi rękami. Motorem jesteś Ty sam.

Wykres roczny blog rowerowy bizon77.bikestats.pl
HR max:161 ( 83%)
HR avg:134 ( 69%)
Rower:BH L32

Słońce i Pilegrzymowice

Wtorek, 29 marca 2011 · dodano: 29.03.2011 | Komentarze 4

Jakoś dziś nie było przekonanie do roweru ,ale zmobilizowałem się i pojechałem.Po rannej zmianie moja motywacja do jazdy jest czasem znikoma .Po prostu najchętniej po pracy bym sobie poleżał,no ale nie można :). Wybrałem się na starą dobrze znana trasę do Pielgrzymowic.Jakby nie było jest tam dość pagórkowato ,więc można sobie ładnie pośmigać.No i najważniejsze -bardzo mały ruch.