Zajechany :) | bizon77.bikestats.pl bizon
avatar Czasem coś tu skrobnę ,czasem jakąś fotkę wrzucę ,czasem nawet gdzieś na rowerze pojadę ;) Więcej o mnie.

Forum rowerowe

Forum szosowe

Coś o laptopach

Dar szpiku

[...]Nawet kiedy będę miał 50lat, prawdopodobnie jeszcze będę jeździł na rowerze w każdą pogodę.[...] Rower jest doskonałym środkiem lokomocji dla wszystkich tych, którzy maja, niespokojne dusze.[...] Zażyłość w jaką wchodzimy z rowerem, nie powtarzamy z żadnym innym pojazdem, bez względu na komfort jazdy.[...] Jadąc rowerem polegasz tylko, na swojej sile, kierujesz swoimi rękami. Motorem jesteś Ty sam.

Wykres roczny blog rowerowy bizon77.bikestats.pl
HR max:180 ( 93%)
HR avg:146 ( 76%)
Rower:BH L32

Zajechany :)

Sobota, 23 kwietnia 2011 · dodano: 23.04.2011 | Komentarze 8

Tak to ja już nie pamiętam kiedy się czułem ,jestem zajechany i dobrze mi z tym :).Tylko co na to moje kolana ,coś lewe jest nie teges ,ale to się okaże jutro.A gdzie byłem a w Wiśle troszeczkę było Równicy i Kubalonka .Pogoda dopisała a i towarzystwo- był ze mną Karol R.Wedle mojego odczucia jechaliśmy dość wartko .Wszędzie mnóstwo rowerzystów .Ale nie było najważniejszego kartofelków-byliśmy załamani ,ale jakoś daliśmy rade.Wyprawa była bardzo udana i przyjemna .Udaje się na zasłużony odpoczynek

Widok z poziomu lądowiska helikopterów przy zameczku na Kubalonce © Bizon

Śr.kadencja 84
Kategoria Szosa

kfiatek13m
| 18:03 poniedziałek, 25 kwietnia 2011 | linkuj Marku niech kolega Karol nie obraża się ;) to tylko nasze żarty.
bizon77
| 12:08 poniedziałek, 25 kwietnia 2011 | linkuj Widzisz Magdo Ty lubisz gołąbki z kapustą w środku a Karol takie z mięsem takie które wcześniej latał :)
Karol | 17:02 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj Bizon - koniec z kartofelkami!
kfiatek13m
| 16:14 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj Marku ja także lubię gołąbki, ale takie z kapustą w sosie pomidorowym ;) Ps. U Nas pogoda przecudna :) Karolu R. - niestety już jesteś osądzony haha :)
bizon77
| 12:38 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj mtbshadow gdzieś około 560 m niestety nie można wejść na lądowisko a ze zbocze tego lądowiska dopiero jest widok
Niestety Magdo dziś nastąpił koniec tej pięknej pogody
Karol R. pożeracz niewinnych gołębi
Karol | 11:19 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj Ja tam żadnym przestępcą nie jestem :P
kfiatek13m
| 20:07 sobota, 23 kwietnia 2011 | linkuj Karol R. to jak w poszukiwany poszukiwana :) Piękna pogoda u Was. pozdrawiam
mtbshadow
| 14:12 sobota, 23 kwietnia 2011 | linkuj Dobre foto, jaka wysokość tego lądowiska ?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa musia