. | bizon77.bikestats.pl bizon
avatar Czasem coś tu skrobnę ,czasem jakąś fotkę wrzucę ,czasem nawet gdzieś na rowerze pojadę ;) Więcej o mnie.

Forum rowerowe

Forum szosowe

Coś o laptopach

Dar szpiku

[...]Nawet kiedy będę miał 50lat, prawdopodobnie jeszcze będę jeździł na rowerze w każdą pogodę.[...] Rower jest doskonałym środkiem lokomocji dla wszystkich tych, którzy maja, niespokojne dusze.[...] Zażyłość w jaką wchodzimy z rowerem, nie powtarzamy z żadnym innym pojazdem, bez względu na komfort jazdy.[...] Jadąc rowerem polegasz tylko, na swojej sile, kierujesz swoimi rękami. Motorem jesteś Ty sam.

Wykres roczny blog rowerowy bizon77.bikestats.pl
HR max:150 ( 78%)
HR avg:114 ( 59%)
Rower:BH L32

Wtorek, 17 maja 2011 · dodano: 19.05.2011 | Komentarze 6

Najpierw był objazd trasy wycieczki rowerowej ,potem sms od wicemistrza ,że mam się brać i na rower iść.Tu nie ma się co kłócić,po prostu wsiadłem i pojechałem z wicemistrzem.Spotkaliśmy żabę ,ot żaba jakich wiele chodź wicemistrz twierdził ,że nigdy nie widział czerwonej żaby i kazał mi ją uwiecznić .I tu też się nie ma co kłócić wyciągnąłem aparat i pstryk pstryk

Ot żaba jakich wiele © Bizon
Kategoria Z Wicemistrzem

bizon77
| 10:37 poniedziałek, 23 maja 2011 | linkuj Dobre zdjęcie a Ci nie pasuje.No cóż są ludzie którym nigdy nie dogodzisz :D
jade | 20:58 piątek, 20 maja 2011 | linkuj dadasik moglibyśmy rozmawiać godzinami, ja też żadnemu płazowi i gadowi nie przepuszczę. mogę patrzeć na nie godzinami. łapie, fotografuje, a w najbliższej przyszłości, mam nadzieję, że hoduje ;-)
DaDasik
| 11:36 piątek, 20 maja 2011 | linkuj No ja lubię herpetologie :). Od dziecka uwielbiam płazy i gady :D Ciągle jakieś łapie i fotografuję. Czasem znoszę do domu :)
Jak mieszkałem na wsiokach, to reintrodukowałem w swojej sadzawce kumaki nizinne :)
Ostatnio dorwałem "czarną ropuchę szarą" ....klik.... :P
Anonimowy tchórz | 11:20 piątek, 20 maja 2011 | linkuj Sprostuję, że to nie wyglądało tak: żadne pstryk, pstryk. Po 5 minutach porzuciłam żabę, o zeszłą by na zawał, a ten melepeta nadal nie wiedział jak jej zrobić zdjęcie. To była ropucha szara.
bizon77
| 18:09 czwartek, 19 maja 2011 | linkuj To ty specjalista od ropuch .Dziwnie brzmi "rude ropuchy szare" :D
DaDasik
| 13:44 czwartek, 19 maja 2011 | linkuj Przypomina ropuchę paskówkę, choć z postawy przypomina ropuchę szarą.
Widywałem kiedyś rude ropuchy szare, gdy przebywały w glebie bogatej w rudę żelaza :)
Może ta w cegle siedziała :P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zanic