Znowu Równica | bizon77.bikestats.pl bizon
avatar Czasem coś tu skrobnę ,czasem jakąś fotkę wrzucę ,czasem nawet gdzieś na rowerze pojadę ;) Więcej o mnie.

Forum rowerowe

Forum szosowe

Coś o laptopach

Dar szpiku

[...]Nawet kiedy będę miał 50lat, prawdopodobnie jeszcze będę jeździł na rowerze w każdą pogodę.[...] Rower jest doskonałym środkiem lokomocji dla wszystkich tych, którzy maja, niespokojne dusze.[...] Zażyłość w jaką wchodzimy z rowerem, nie powtarzamy z żadnym innym pojazdem, bez względu na komfort jazdy.[...] Jadąc rowerem polegasz tylko, na swojej sile, kierujesz swoimi rękami. Motorem jesteś Ty sam.

Wykres roczny blog rowerowy bizon77.bikestats.pl
HR max:180 ( 93%)
HR avg:143 ( 74%)
Rower:BH L32

Znowu Równica

Piątek, 24 czerwca 2011 · dodano: 28.06.2011 | Komentarze 0

No i znowu Równica.Lecz tym razem postanowiłem sobie zmierzyć czas w jakim ją podjeżdżam.Już po 1 km wiedziałem ,że czas będzie do bani,nie dość ,że prędkość bardzo mała to jeszcze ślimaki mnie zaczęły wyprzedzać.Czas ponad 3 minuty gorszy niż kiedyś :/.No ,czego mogłem się spodziewać jak kilometrów mało to i formy brak