Ustroń | bizon77.bikestats.pl bizon
avatar Czasem coś tu skrobnę ,czasem jakąś fotkę wrzucę ,czasem nawet gdzieś na rowerze pojadę ;) Więcej o mnie.

Forum rowerowe

Forum szosowe

Coś o laptopach

Dar szpiku

[...]Nawet kiedy będę miał 50lat, prawdopodobnie jeszcze będę jeździł na rowerze w każdą pogodę.[...] Rower jest doskonałym środkiem lokomocji dla wszystkich tych, którzy maja, niespokojne dusze.[...] Zażyłość w jaką wchodzimy z rowerem, nie powtarzamy z żadnym innym pojazdem, bez względu na komfort jazdy.[...] Jadąc rowerem polegasz tylko, na swojej sile, kierujesz swoimi rękami. Motorem jesteś Ty sam.

Wykres roczny blog rowerowy bizon77.bikestats.pl
HR max:169 ( 88%)
HR avg:135 ( 70%)
Rower:BH L32

Ustroń

Sobota, 23 lipca 2011 · dodano: 23.07.2011 | Komentarze 8

Nareszcie nie pada wyszło słońce co prawda wieje i to mocno ale co tam .Kierunek Wisła ,tak miało być ,ale po drodze plan uległ zmianie i był Ustroń z Równicą.Postanowiłem sobie zmierzyć czas pod Równice ,szału nie ma ale.... 1:37 szybciej niż ostatnio i to się czuło bo jechało mi się dobrze.Szybka pepsi na górze i na dół.A na dole -wypadek znowu z udziałem rowerzysty.Wydarzenie miało miejsce na samym dole ,tam gdzie bez problemu można osiągnąć grubo ponad 70- km/h ,i jest tam droga podporządkowana i właśnie z tej drogi wyjechał samochód w który przygrzmocił rowerzysta.Nie wiem jak szybko jechał ,widziałem tylko karetkę jak odjeżdżała i uszkodzony bok samochodu. Jakoś mocno nie był zmasakrowany ale to o niczym nie świadczy ,mam nadzieje ,że rowerzysta cały .

Słynne albo niesłynne piramidy w Ustroniu ;) © Bizon
Kategoria Szosa

Karol | 17:34 poniedziałek, 25 lipca 2011 | linkuj No no, a potem kończy się tak jak Bizon opisał...
daniel3ttt
| 09:19 poniedziałek, 25 lipca 2011 | linkuj 70 k,h to tam nie problem. Mi udało się kiedyś pociągnąć 80 na MTB. tam powinni postawić znak STOP i UWAGA ROWERZYŚCI
bizon77
| 09:14 poniedziałek, 25 lipca 2011 | linkuj k4r3l polecam ten podjazd ,potem można szlakiem do Wisły -miodzio swego czasu maraton tamtędy szedł

daniel3ttt -dokładnie było i w tym przypadku ,jak mijałem samochód to stał w połowie drogi.Być może kierowca samochodu myślał ,że zdąży przed rowerzystą ,ale nie wziął pod uwagę prędkości rowerzysty
daniel3ttt
| 21:53 niedziela, 24 lipca 2011 | linkuj Miałem kiedyś wypadek w tym samym miejscu. Gość wyjechał z tej dróżki z prawej a jak się zorientował że nadjeżdżam to stanął na środku drogi. Lot nad autem, szlify i wstrząs mózgu. Potem szwy na głowie i trzy dni w szpitalu. Rower przeżył.
Karol | 17:52 niedziela, 24 lipca 2011 | linkuj Przy tych 95 to pewnie nawet z palcem nie w nosie
k4r3l
| 10:14 niedziela, 24 lipca 2011 | linkuj kurczę, dlaczego ja jeszcze nie robiłem podjazdu na Równicę?:) a co do zjazdów, to wiadomo, trzeba się pilnować - sekunda opóźnienia w naciśnięciu na klamkę i można "wypaść z obiegu":/
bizon77
| 08:04 niedziela, 24 lipca 2011 | linkuj Na pewno przy moich 95 kg ,70kmh z palcem w nosie ;P
Karol | 19:09 sobota, 23 lipca 2011 | linkuj Zależy od masy :P ja tam chyba nie mialem nigdy 70 :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa czaso