Deja vu | bizon77.bikestats.pl bizon
avatar Czasem coś tu skrobnę ,czasem jakąś fotkę wrzucę ,czasem nawet gdzieś na rowerze pojadę ;) Więcej o mnie.

Forum rowerowe

Forum szosowe

Coś o laptopach

Dar szpiku

[...]Nawet kiedy będę miał 50lat, prawdopodobnie jeszcze będę jeździł na rowerze w każdą pogodę.[...] Rower jest doskonałym środkiem lokomocji dla wszystkich tych, którzy maja, niespokojne dusze.[...] Zażyłość w jaką wchodzimy z rowerem, nie powtarzamy z żadnym innym pojazdem, bez względu na komfort jazdy.[...] Jadąc rowerem polegasz tylko, na swojej sile, kierujesz swoimi rękami. Motorem jesteś Ty sam.

Wykres roczny blog rowerowy bizon77.bikestats.pl
HR max:177 ( 92%)
HR avg:139 ( 72%)
Rower:BH L32

Deja vu

Czwartek, 28 lipca 2011 · dodano: 28.07.2011 | Komentarze 1

Do południa całkiem fajna pogoda więc nie zastanawiając się wybrałem się na rower.Na szczęście mam drugą parę butów ,ta wczorajsza nie zdążyła wyschnąć .Kierunek Pszczyna potem Zapora ,Chybie i Strumień a stamtąd do Żor.Okolice Strumienia spoglądam na Żory i co -deja vu.Nad Żorami ciemno.Znowu zmoknę i to w tym samym miejscu mnie złapie.Na szczęście :) dziś mnie nie dopadło .To było jak w szwajcarskim zegarku .Ledwo wszedłem do domu lunęło.