mała regulacja | bizon77.bikestats.pl bizon
avatar Czasem coś tu skrobnę ,czasem jakąś fotkę wrzucę ,czasem nawet gdzieś na rowerze pojadę ;) Więcej o mnie.

Forum rowerowe

Forum szosowe

Coś o laptopach

Dar szpiku

[...]Nawet kiedy będę miał 50lat, prawdopodobnie jeszcze będę jeździł na rowerze w każdą pogodę.[...] Rower jest doskonałym środkiem lokomocji dla wszystkich tych, którzy maja, niespokojne dusze.[...] Zażyłość w jaką wchodzimy z rowerem, nie powtarzamy z żadnym innym pojazdem, bez względu na komfort jazdy.[...] Jadąc rowerem polegasz tylko, na swojej sile, kierujesz swoimi rękami. Motorem jesteś Ty sam.

Wykres roczny blog rowerowy bizon77.bikestats.pl
HR max:151 ( 78%)
HR avg:109 ( 56%)

mała regulacja

Poniedziałek, 22 sierpnia 2011 · dodano: 22.08.2011 | Komentarze 0

W końcu się zmobilizowałem i postanowiłem pogrzebać a tylnej zmianiarce.Udało się ją wyregulować tak ,że na najwyższych przełożeniach nie zmienia samoczynnie biegów:)-chyba ;P .Niestety nadal nie zrzuca na najniższa koronkę nie wiem czy sprężyna za słaba czy może kółeczka wyjechane,chodź źle nie wyglądają .Za bardzo nie widzi mi się kupowanie nowej ,ale jeśli będzie taka konieczność to będzie trzeba :/