Salmopol,Kubalonka | bizon77.bikestats.pl bizon
avatar Czasem coś tu skrobnę ,czasem jakąś fotkę wrzucę ,czasem nawet gdzieś na rowerze pojadę ;) Więcej o mnie.

Forum rowerowe

Forum szosowe

Coś o laptopach

Dar szpiku

[...]Nawet kiedy będę miał 50lat, prawdopodobnie jeszcze będę jeździł na rowerze w każdą pogodę.[...] Rower jest doskonałym środkiem lokomocji dla wszystkich tych, którzy maja, niespokojne dusze.[...] Zażyłość w jaką wchodzimy z rowerem, nie powtarzamy z żadnym innym pojazdem, bez względu na komfort jazdy.[...] Jadąc rowerem polegasz tylko, na swojej sile, kierujesz swoimi rękami. Motorem jesteś Ty sam.

Wykres roczny blog rowerowy bizon77.bikestats.pl
HR max:182 ( 94%)
HR avg:144 ( 75%)
Rower:BH L32

Salmopol,Kubalonka

Niedziela, 21 sierpnia 2011 · dodano: 22.08.2011 | Komentarze 9

Ciepło + niedziela=mnóstwo ludzi w Wiśle.Ale to można znieść ,nawet nie przeszkadzają mi ,ale za to samochody to katastrofa jeden za drugim jadą.W Wiśle korek .Dobrze,że rowerem można wymanewrować miedzy samochodami od biedy można na chwile skoczyć na chodnik.Na Salmopolu spotkałem pewną dziewczynę na trekingu pewno wjechał od strony Szczyrku .Później ją spotkałem jak wjeżdża pod Kubalonkę.Jechała bardzo dzielnie .To cieszy jak się widzi dziewczyny na rowerach i do tego w górach :).Brawo

Śr.kadencja 84
Kategoria Szosa

Karol | 01:03 poniedziałek, 29 sierpnia 2011 | linkuj A to nie wiedzial/zapomnialem. Zwracam honor :) Mimo wszystko ja jednak mam tam 65km więcej od ciebie totez wyprawa by się kroiła na ~230km
bizon77
| 11:37 sobota, 27 sierpnia 2011 | linkuj k4r3l no niestety tak jest ,ale mnie bardziej wkurza to jak wolno zjeżdżają na dół :D

Karol przecież na kolarce byłem na Lysej nawet 3 razy .Może w tym roku uda się jeszcze wybrać ,ale wolałbym pojechać jeszcze chociaż raz góralem ,w góry.Niestety czekam na tylną zmieniarkę
Karol | 21:33 środa, 24 sierpnia 2011 | linkuj No i od dwóch lat tą swoja kolarką wybierasz się na Lysą:P
k4r3l
| 19:09 środa, 24 sierpnia 2011 | linkuj auta w tych kurortach to porażka. a już najbardziej wkurzają te co jadą za Tobą pod jakąś przełęcz i się pieklą bo nie mogą wyprzedzić. źle się w takich warunkach kręci...
bizon77
| 09:59 środa, 24 sierpnia 2011 | linkuj Nie po to kupiłem kolarkę ,żeby się autem teraz rozbijać ;P
Karol | 09:40 środa, 24 sierpnia 2011 | linkuj Byłem, fajny spokojny podjazd :) Szkoda, że później trzeba jechać aż pod Triniec ta samą drogą, bo nie da sie za bardzo żadnej pętli zrobić. W sumie to najlepiej tam autem jechać :P
| 09:42 wtorek, 23 sierpnia 2011 | linkuj Góra góra a jak ;)

Byłeś na Lysej ,że wiesz ? .Może w ten piątek bym tam się przejechał albo na szlak góralem -sam jeszcze nie wiem :)
Karol | 20:42 poniedziałek, 22 sierpnia 2011 | linkuj Na Lysa Hore w ten sam dzień to wjeżdżało więcej rowerzystek od cyklistów ;-)
kfiatek13m
| 19:53 poniedziałek, 22 sierpnia 2011 | linkuj Kobiety górą :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ialou