jajko na twardo.......... | bizon77.bikestats.pl bizon
avatar Czasem coś tu skrobnę ,czasem jakąś fotkę wrzucę ,czasem nawet gdzieś na rowerze pojadę ;) Więcej o mnie.

Forum rowerowe

Forum szosowe

Coś o laptopach

Dar szpiku

[...]Nawet kiedy będę miał 50lat, prawdopodobnie jeszcze będę jeździł na rowerze w każdą pogodę.[...] Rower jest doskonałym środkiem lokomocji dla wszystkich tych, którzy maja, niespokojne dusze.[...] Zażyłość w jaką wchodzimy z rowerem, nie powtarzamy z żadnym innym pojazdem, bez względu na komfort jazdy.[...] Jadąc rowerem polegasz tylko, na swojej sile, kierujesz swoimi rękami. Motorem jesteś Ty sam.

Wykres roczny blog rowerowy bizon77.bikestats.pl
HR max:177 ( 92%)
HR avg:141 ( 73%)
Rower:BH L32

jajko na twardo..........

Piątek, 26 sierpnia 2011 · dodano: 27.08.2011 | Komentarze 2

To był ciężki dzień,ale nie ze wzgląd na dystans i podjazdy bo to nic szczególnego.Ale pogoda-no właśnie.Już w drodze do Ustronia pogoda była zaczepna i dokuczyła,a właściwie wiatr ,który za wszelką cenę nie chciał żeby dojechał do Ustronia.Ale jakimś cudem się udało. Choć jechało się tragicznie,fakt faktem nie dawno się przeziębiłem i jeszcze nie byłem pełni sił .W Ustroniu standardowo Równica i tu też tragedia :). Potem kierunek Wisła i Kubalonka .Czułem się troszkę lepiej ,nie wiedzieć czemu i od razu lepiej się wjeżdżało :) Ale muszę powiedzieć ,że odkąd wyremontowali drogę na Kubalonkę ,zjazd z niej to poezja .Bosko się zjeżdża.Fakt ,że końcówka to kiszka bo same dziury i łaty ,ale to już sam koniuszek .No i droga powrotna no właśnie.Patelnia.W takim słońcu nie pamiętam żebym jechał w tym roku a tu 50 km do domu.Normalnie czułem się jak jajko na twardo.Dynia zaczynał mnie boleć ,woda w bidonie zagotowana.Na szczęście było po drodze źródełko z zimną wodą.Co prawda pić z niego nie można było ,ale wylać bidon zimnej wody na głowę w takie upał-bezcenne :). A w niedziele powtórka z rozrywki tym razem z Karolem ,i więcej podjazdów i większy dystans mam nadzieje ,że słońce chodź trochę mniej będzie grzało.