Równica--Ustroń | bizon77.bikestats.pl bizon
avatar Czasem coś tu skrobnę ,czasem jakąś fotkę wrzucę ,czasem nawet gdzieś na rowerze pojadę ;) Więcej o mnie.

Forum rowerowe

Forum szosowe

Coś o laptopach

Dar szpiku

[...]Nawet kiedy będę miał 50lat, prawdopodobnie jeszcze będę jeździł na rowerze w każdą pogodę.[...] Rower jest doskonałym środkiem lokomocji dla wszystkich tych, którzy maja, niespokojne dusze.[...] Zażyłość w jaką wchodzimy z rowerem, nie powtarzamy z żadnym innym pojazdem, bez względu na komfort jazdy.[...] Jadąc rowerem polegasz tylko, na swojej sile, kierujesz swoimi rękami. Motorem jesteś Ty sam.

Wykres roczny blog rowerowy bizon77.bikestats.pl
HR max:165 ( 85%)
HR avg:127 ( 66%)

Równica--Ustroń

Czwartek, 29 września 2011 · dodano: 30.09.2011 | Komentarze 5

Wziąłem plecak -duży.Ostatni raz miałem założony taki plecak ,jakieś kilka lat temu.Nie lubię jeździć z plecakiem.Wziąłem też aparat,właśnie po to był mi ten plecak.Miał być Salmopol ,ale w okolicach Ochab wszystko uległo zmianie.Ogarnęła mnie niechęć do jazdy .Ostatecznie wylądowałem w Ustroniu na Równicy

W drodze do ustronia-Ochaby © Bizon

W drodze do Ustronia -Ochaby cz 2 © Bizon

W dordze do Ustronia-Ochaby cz 3 © Bizon

Gigantyczny posąg Jezusa © Bizon
Kategoria MTB

bizon77
| 11:13 wtorek, 4 października 2011 | linkuj Tak tak piękne i chyba zadbane strasznie się świeci im sierść
Ps fotka nr 3 jest strasznie krzywo
kfiatek13m
| 20:48 poniedziałek, 3 października 2011 | linkuj Piękne konie :)
bizon77
| 09:59 poniedziałek, 3 października 2011 | linkuj Dzięki :) a co do lustra to nie dość ,że ciężkie to i wielkie no trochę na rower nieporęczne .
robin
| 13:01 piątek, 30 września 2011 | linkuj Piękne zdjęcia koni. Lustro jest ciężkie ale zawsze wynagradza nas świetnymi fotami. Ja w tym roku chyba nie otwierałem jeszcze plecaka z aparatami.

Pozdrawiam
k4r3l
| 11:49 piątek, 30 września 2011 | linkuj też nie lubię jazdy z plecakiem, ale trzeba przyznać, że foty wyszły zawodowe :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa obled