A jednak są wśród nas.............. | bizon77.bikestats.pl bizon
avatar Czasem coś tu skrobnę ,czasem jakąś fotkę wrzucę ,czasem nawet gdzieś na rowerze pojadę ;) Więcej o mnie.

Forum rowerowe

Forum szosowe

Coś o laptopach

Dar szpiku

[...]Nawet kiedy będę miał 50lat, prawdopodobnie jeszcze będę jeździł na rowerze w każdą pogodę.[...] Rower jest doskonałym środkiem lokomocji dla wszystkich tych, którzy maja, niespokojne dusze.[...] Zażyłość w jaką wchodzimy z rowerem, nie powtarzamy z żadnym innym pojazdem, bez względu na komfort jazdy.[...] Jadąc rowerem polegasz tylko, na swojej sile, kierujesz swoimi rękami. Motorem jesteś Ty sam.

Wykres roczny blog rowerowy bizon77.bikestats.pl
HR max:164 ( 85%)
HR avg:135 ( 70%)
Rower:BH L32

A jednak są wśród nas..............

Wtorek, 4 października 2011 · dodano: 04.10.2011 | Komentarze 0

Dziś spotkałem wesołego skrzata na rowerze.Wracam do domu,widzę z daleka sylwetkę rowerzysty ,który pedałuje stojąc na pedałach i pochylając się na boki niczym wahadło w zegarze.Postać zbliżała się coraz bliżej,w końcu można było zobaczyć w co jest ubrany.Obcisłe gacie i koszulka rowerowa trudno było określić kolor tego stroju.Gdy zbliżył się na tyle ,że mogłem zobaczyć jego twarz,która wyglądała niesamowicie-byłem zszokowany .Krzaczaste brwi ,włosy na wszystkie strony zaczesane ,lekkie bruzdy na twarzy i uśmiech od ucha do ucha.Kiedy pomachałem mu on gestem "kobiecym" odmachał.A uśmiech mało mu nie wyskoczył z twarzy.Aż sam się uśmiechnąłem w duchu.Dziwny to by osobnik.Nigdy nie pomyślałem ,że spotkam skrzata na rowerze.Tak tak bez dwóch zadań to był skrzat.
PS A jednak są wśród nas .