w lesie | bizon77.bikestats.pl bizon
avatar Czasem coś tu skrobnę ,czasem jakąś fotkę wrzucę ,czasem nawet gdzieś na rowerze pojadę ;) Więcej o mnie.

Forum rowerowe

Forum szosowe

Coś o laptopach

Dar szpiku

[...]Nawet kiedy będę miał 50lat, prawdopodobnie jeszcze będę jeździł na rowerze w każdą pogodę.[...] Rower jest doskonałym środkiem lokomocji dla wszystkich tych, którzy maja, niespokojne dusze.[...] Zażyłość w jaką wchodzimy z rowerem, nie powtarzamy z żadnym innym pojazdem, bez względu na komfort jazdy.[...] Jadąc rowerem polegasz tylko, na swojej sile, kierujesz swoimi rękami. Motorem jesteś Ty sam.

Wykres roczny blog rowerowy bizon77.bikestats.pl

To już jesień cz 2 © Bizon
Kategoria MTB

bizon77
| 12:13 środa, 30 listopada 2011 | linkuj Dziękuj :)
karla76 | 14:30 wtorek, 29 listopada 2011 | linkuj haha żbik jest rewelacyjny;)a kiciuś na czarno biało 1sza klasa!:)
świetne go uchwyciłeś!:)
bizon77
| 12:37 poniedziałek, 24 października 2011 | linkuj A dziękuje .Jakoś tak przypadkiem fajnie wyszło ;)
kfiatek13m
| 21:04 niedziela, 23 października 2011 | linkuj Dwa ostatnie zdjęcia piękne - wyślij do jakiegoś konkursu :) Murowane pierwsze miejsce. Pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zogad