Ledwo wyjechałem zaczął padać deszcz......... | bizon77.bikestats.pl bizon
avatar Czasem coś tu skrobnę ,czasem jakąś fotkę wrzucę ,czasem nawet gdzieś na rowerze pojadę ;) Więcej o mnie.

Forum rowerowe

Forum szosowe

Coś o laptopach

Dar szpiku

[...]Nawet kiedy będę miał 50lat, prawdopodobnie jeszcze będę jeździł na rowerze w każdą pogodę.[...] Rower jest doskonałym środkiem lokomocji dla wszystkich tych, którzy maja, niespokojne dusze.[...] Zażyłość w jaką wchodzimy z rowerem, nie powtarzamy z żadnym innym pojazdem, bez względu na komfort jazdy.[...] Jadąc rowerem polegasz tylko, na swojej sile, kierujesz swoimi rękami. Motorem jesteś Ty sam.

Wykres roczny blog rowerowy bizon77.bikestats.pl
HR max:172 ( 89%)
HR avg:130 ( 67%)
Rower:Altus

Ledwo wyjechałem zaczął padać deszcz.........

Piątek, 20 stycznia 2012 · dodano: 20.01.2012 | Komentarze 5

Ledwo wyjechałem zaczął padać deszcz,ale pomyślałem ze zaraz przejdzie.W sumie deszcz przestał padać,ale zaczął śnieg.Nic by w tym złego nie było ,gdyby nie to ,że śnieg zaraz zamienił się w deszcz.Nie było sensu jechać dalej w taka pogodę.I tak wróciłem mokry do domu .
Kategoria Zimówka

kfiatek13m
| 21:13 czwartek, 26 stycznia 2012 | linkuj Więc na wiosnę zobaczymy Bizona w naszych rejonach ;)
Ps. już nie mogę się doczekać, kiedy wsiądę na rower i pojadę w teren. Duży minus, że nie mam MTB... Może na jesień uda mi się zakupić jakiś egzemplarz, tak aby móc jeździć zimą w terenie.
Pozdrowionka i miłego weekendu :)
bizon77
| 13:36 czwartek, 26 stycznia 2012 | linkuj nie śmiej się dziadku z czyjegoś wypadku.............
jade | 15:17 środa, 25 stycznia 2012 | linkuj dobrze Ci tak.
| 08:56 wtorek, 24 stycznia 2012 | linkuj Z miłą chęcią ;) skoro wiosna czekam na pierwszy twój wyjazd w teren :)
kfiatek13m
| 21:16 poniedziałek, 23 stycznia 2012 | linkuj Zapraszamy w nasze rejony. U Nas wiosennie :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nnejt