.....jeszcze dziś rano była cała ,a teraz :( .......................... | bizon77.bikestats.pl bizon
avatar Czasem coś tu skrobnę ,czasem jakąś fotkę wrzucę ,czasem nawet gdzieś na rowerze pojadę ;) Więcej o mnie.

Forum rowerowe

Forum szosowe

Coś o laptopach

Dar szpiku

[...]Nawet kiedy będę miał 50lat, prawdopodobnie jeszcze będę jeździł na rowerze w każdą pogodę.[...] Rower jest doskonałym środkiem lokomocji dla wszystkich tych, którzy maja, niespokojne dusze.[...] Zażyłość w jaką wchodzimy z rowerem, nie powtarzamy z żadnym innym pojazdem, bez względu na komfort jazdy.[...] Jadąc rowerem polegasz tylko, na swojej sile, kierujesz swoimi rękami. Motorem jesteś Ty sam.

Wykres roczny blog rowerowy bizon77.bikestats.pl
HR max:172 ( 89%)
HR avg:137 ( 71%)
Rower:BH L32

.....jeszcze dziś rano była cała ,a teraz :( ..........................

Piątek, 23 marca 2012 · dodano: 23.03.2012 | Komentarze 9

Dziś postanowiłem odwiedzić góry,ale tylko odwiedzić ,żadnej jazdy po górkach .A konkretnie Ustroń.Podjechałem sobie na Czantorie był śnieg i paru ludzi śmigało jeszcze.Co prawda miejscami były kałuże wody ,ale jak widać nie przeszkadzało im to :). W drodze powrotnej katastrofa ,pękła rama .Na szczęście tuż przed samym domem bo około 300 m.Już w drodze do Ustronia coś trzeszczało ,ale jak to zwykle było myślałem ,że coś z tylnym zaciskiem ,bo czasem powodował dziwne trzaski.Jak się później okazało to nie było przyczyna trzeszczenia,rama chyba miała już dość.A jeszcze dziś rano była cała a teraz stoi połamana :(. No nic w góralu zamontować szosowe opony i póki nie kupie nowej będę na nim śmigał :(

Bh L-32 -koniec życia :( © Bizon

Ustroń-Czantoria © Bizon
Kategoria Szosa

bizon77
| 06:48 poniedziałek, 26 marca 2012 | linkuj Miejmy nadzieje :)
k4r3l
| 20:00 sobota, 24 marca 2012 | linkuj kurcze, szkoda ramki. oby jej zmienniczka okazała się bardziej wytrzymała :) udanych łowów!
bizon77
| 09:44 sobota, 24 marca 2012 | linkuj Ciężko coś znaleźć :/ mam coś na oku ale jeszcze nie wiem czy to to ;)
Karol | 06:52 sobota, 24 marca 2012 | linkuj uu:( kupuj szybko, wiosna już...
| 17:41 piątek, 23 marca 2012 | linkuj Trudno na tym świat się nie kończy ;) ,trzeba coś nowego zakupić chodź szkoda mi tej ramy .Może ma ktoś jakieś sugestie odnośnie nowej ramy jestem otwarty .
kfiatek13m
| 17:08 piątek, 23 marca 2012 | linkuj przykro mi... :(
bizon77
| 16:58 piątek, 23 marca 2012 | linkuj Prosta droga bez dziur prędkość jakieś 15 km/h nagle czuje koło lata na boki ,na początku myślałem że to kapeć a tu taka lipa :/
maccacus
| 16:53 piątek, 23 marca 2012 | linkuj Uła.... :( Sama z siebie pękła czy w coś przygrzałeś? Dziura jakaś czy coś?
Przykra sprawa :(
happy
| 16:43 piątek, 23 marca 2012 | linkuj współczuję :(

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa chnaw