....szału nie było... | bizon77.bikestats.pl bizon
avatar Czasem coś tu skrobnę ,czasem jakąś fotkę wrzucę ,czasem nawet gdzieś na rowerze pojadę ;) Więcej o mnie.

Forum rowerowe

Forum szosowe

Coś o laptopach

Dar szpiku

[...]Nawet kiedy będę miał 50lat, prawdopodobnie jeszcze będę jeździł na rowerze w każdą pogodę.[...] Rower jest doskonałym środkiem lokomocji dla wszystkich tych, którzy maja, niespokojne dusze.[...] Zażyłość w jaką wchodzimy z rowerem, nie powtarzamy z żadnym innym pojazdem, bez względu na komfort jazdy.[...] Jadąc rowerem polegasz tylko, na swojej sile, kierujesz swoimi rękami. Motorem jesteś Ty sam.

Wykres roczny blog rowerowy bizon77.bikestats.pl

....szału nie było...

Sobota, 24 marca 2012 · dodano: 24.03.2012 | Komentarze 6

Dziś pierwszy dzień na meridzie w wersji szosowej szału nie było ,ale źle tez nie .Jakoś przeturlam te kilka tygodni
Kategoria MTB

bizon77
| 06:58 poniedziałek, 26 marca 2012 | linkuj Jasne ze bardziej wyszukana Żory -Łaziska dwupasmówką i nazot <lol> ;P
Anonimowy tchórz - Karol ;p | 18:46 sobota, 24 marca 2012 | linkuj Co do trasy to mam nadzieje, że jest bardziej wyszukana niż za Strumienia dwupasmówką i nazot?:P
| 18:24 sobota, 24 marca 2012 | linkuj Przełożone już ,ale zapomniałem podładować Garmina i pad mi zaraz po wyjściu z domu .Na szczęście został stary licznik ma meridzie
Karol | 18:18 sobota, 24 marca 2012 | linkuj Czujniki z szosy daj sobie na Meride skoro i tak jest do wyrzucenia ;)
bizon77
| 18:15 sobota, 24 marca 2012 | linkuj Nie wiem jak to się stało bo miałem jechać relaksacyjne i powoli .A tu kurde co ;)
Karol | 17:47 sobota, 24 marca 2012 | linkuj Ale średnia lepsza niż na szosie na twojej "trasie" :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa chnaw