Zadowolony.... | bizon77.bikestats.pl bizon
avatar Czasem coś tu skrobnę ,czasem jakąś fotkę wrzucę ,czasem nawet gdzieś na rowerze pojadę ;) Więcej o mnie.

Forum rowerowe

Forum szosowe

Coś o laptopach

Dar szpiku

[...]Nawet kiedy będę miał 50lat, prawdopodobnie jeszcze będę jeździł na rowerze w każdą pogodę.[...] Rower jest doskonałym środkiem lokomocji dla wszystkich tych, którzy maja, niespokojne dusze.[...] Zażyłość w jaką wchodzimy z rowerem, nie powtarzamy z żadnym innym pojazdem, bez względu na komfort jazdy.[...] Jadąc rowerem polegasz tylko, na swojej sile, kierujesz swoimi rękami. Motorem jesteś Ty sam.

Wykres roczny blog rowerowy bizon77.bikestats.pl
HR max:172 ( 89%)
HR avg:140 ( 72%)
Rower:Wilier

Zadowolony....

Czwartek, 19 kwietnia 2012 · dodano: 19.04.2012 | Komentarze 0

W planie była Wisła ,ale kolega zadzwonił z rana czybym nie pojechał na objazd trasy czasówki która się odbędzie w sobotę.Zgodziłem się .Stwierdziłem ze po objeździe trasy pojadę na Wisłę.Ale jakoś wyszło ,że wcale tam nie pojechałem.Po jakiś wsiach się włóczyliśmy.Całe szczęście ,że kolega Marian nie był dziś w 100 % dysponowany .Bo zazwyczaj jak kiedyś z nim jeździłem to wracałem z płucami na języku.Dziś tępo idealne jak dla mnie :) .Zadowolony jestem z tej eskapady :)
Tak na marginesie dziś przyszły zaciski accent.Zdziwiłem się bo naprawdę są ładnie wykonane ,cena 57 zł do tego waga 45 gr no i kolor szary błyszczący .Ja na ten kolor akurat mówię kolor XTR .Teraz XTR nie robią w tym kolorze a szkoda :/
A co do wytrzymałości się okaże .