LEZYNE PRESSURE DRIVE Medium | bizon77.bikestats.pl bizon
avatar Czasem coś tu skrobnę ,czasem jakąś fotkę wrzucę ,czasem nawet gdzieś na rowerze pojadę ;) Więcej o mnie.

Forum rowerowe

Forum szosowe

Coś o laptopach

Dar szpiku

[...]Nawet kiedy będę miał 50lat, prawdopodobnie jeszcze będę jeździł na rowerze w każdą pogodę.[...] Rower jest doskonałym środkiem lokomocji dla wszystkich tych, którzy maja, niespokojne dusze.[...] Zażyłość w jaką wchodzimy z rowerem, nie powtarzamy z żadnym innym pojazdem, bez względu na komfort jazdy.[...] Jadąc rowerem polegasz tylko, na swojej sile, kierujesz swoimi rękami. Motorem jesteś Ty sam.

Wykres roczny blog rowerowy bizon77.bikestats.pl
HR max:152 ( 79%)
HR avg:125 ( 65%)
Rower:Wilier

LEZYNE PRESSURE DRIVE Medium

Poniedziałek, 23 kwietnia 2012 · dodano: 23.04.2012 | Komentarze 5

Po ostatniej gumie i próbie napompowanie dętki ,stwierdziłem ,że tak nie może być.Kto to widział ,żeby siódme poty wylewać przy pompowaniu z marnym tego skutkiem .Gdyby nie kolega ,który pożyczył mi swojej pompki ,jakaś szałowa to ona też nie była ,ale od bidy mogła być,to pewnie bym tam stał i próbował napompować swoja pompka do dziś ;) .Postanowiłem zainwestować w dobra pompkę .Poszperałem na forum i cela namierzony LEZYNE PRESSURE DRIVE Medium.Nie jest to typowa pompka do szosówki bo max ciśnienie podawane przez producenta to 8,3 bara.Pompkę wykonano z alu jak dla mnie to plus nic się nie wygina w czasie pompowania .Jest coś po powoduje ,że ta pompka jest świetna ,a właściwie są to dwie rzeczy.Po pierwsze -pompkę nie nakładamy bezpośrednio na zwór .Wewnątrz pompki jest schowany wężyk który nakręcamy na wentylek.Jest to to genialne rozwiązanie.Nie trzeba pompki dociskać do wentylka ,wentyl nie wygina się na boki powietrze nie ucieka nigdzie bokiem .Nakręcamy wężyk na wentylek i skupiamy się na pompowaniu :) .Po drugie -łatwość i szybkość pompowanie.Pompowanie do 5 bar to pikuś :P ,idzie lekko i przyjemnie.Później troszkę ciężej ,ale mimo to nadal nie trzeba gigantycznej siły wkładać do pompowania.Napompowanie 7 bar nie sprawie problemu.Myślę ze 8 bar jest jak najbardziej osiągalne a czy więcej nie wiem .Ja osobiście nabiłem do opony 7 bar i więcej już nie próbowałem.Jest jeden mankament ,przynajmniej jak dla mnie-rozmiar.Pompka ma długość 23 cm jak dla mnie to za dużo ,o wożeniu w kieszonce mogę zapomnieć :/. No ,ale jak tu pogodzić mały rozmiar z łatwości i możliwości napompowanie 8 bar do koła.Coś za coś.Także nie było wyjście i pompka powędrowała do zaczepu do ramy .Podsumowując jest to już któraś z kolei moja pompka i bije dotychczasowe na łep na szyję.Z czystym sumienie mogę polecić ją każdemu .Może i nie jest tania bo 125 zł za mała pompkę to dużo ,ale naprawdę warto zainwestować raz i mieć święty spokój i nie klnąc siarczyście pod nosem kiedy przyjdzie na pompować :P ,gdy już złapiemy tego kapcia .

LEZYNE PRESSURE DRIVE Medium © Bizon
Kategoria Szosa

k4r3l
| 16:05 wtorek, 24 kwietnia 2012 | linkuj ale to była budżetówka, więc szybko się z tym pogodziłem :)
bizon77
| 15:22 wtorek, 24 kwietnia 2012 | linkuj Nie strasz mnie ;P
k4r3l
| 18:17 poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | linkuj kurde też muszę pomyśleć o pompce, bo ta, z którą jeżdżę bardziej przypomina amulet antyprzebiciowy niż przydatne narzędzie, hehe. miałem jedną z wężykiem ale szybko dokonała żywota :)
bizon77
| 17:36 poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | linkuj 80 zł no to nieźle przepłaciłem .Mając ten fakt na uwadze ,że można ją kupić w tej cenie to tu tym bardziej nie ma się nad czym zastanawiać -nic tylko kupować
Migdal
| 16:44 poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | linkuj Miałem tą pompkę w sklepie na sprzedaż. Faktycznie jest duża ale bardzo fajnym rozwiązaniem jest wężyk. U mnie kosztowała ok 80zł.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iecee