Mnóstwo rowerzystów i nie tylko.... | bizon77.bikestats.pl bizon
avatar Czasem coś tu skrobnę ,czasem jakąś fotkę wrzucę ,czasem nawet gdzieś na rowerze pojadę ;) Więcej o mnie.

Forum rowerowe

Forum szosowe

Coś o laptopach

Dar szpiku

[...]Nawet kiedy będę miał 50lat, prawdopodobnie jeszcze będę jeździł na rowerze w każdą pogodę.[...] Rower jest doskonałym środkiem lokomocji dla wszystkich tych, którzy maja, niespokojne dusze.[...] Zażyłość w jaką wchodzimy z rowerem, nie powtarzamy z żadnym innym pojazdem, bez względu na komfort jazdy.[...] Jadąc rowerem polegasz tylko, na swojej sile, kierujesz swoimi rękami. Motorem jesteś Ty sam.

Wykres roczny blog rowerowy bizon77.bikestats.pl
HR max:186 ( 96%)
HR avg:143 ( 74%)
Rower:Wilier

Mnóstwo rowerzystów i nie tylko....

Poniedziałek, 30 kwietnia 2012 · dodano: 30.04.2012 | Komentarze 5

No cóż w końcu pierwsze góry :) .Dziś udało się zaliczyć Równice i Kubalonkę.Pogoda wyśmienita .Mnóstwo rowerzystów i nie tylko wszędzie pełno ludzi widać ,że co niektórzy już zaczęli weekend majowy .Co do wyjazdu to myślałem ,że będzie jeszcze śnieg gdzieś na poboczu i ,że w górach może być zimo,dlatego też wziąłem do kieszeni rękawki .Jakie było moje zdziwienie -nigdzie nie było śniegu.Wszędzie panował upał .Jedynie jadąc na Stecówkę na poboczu trafiłem na znikome ilości śniegu,ale tylko w jednym miejscu .

Widok z Równicy © Bizon

Stecówka i tu sporo ludzi © Bizon

Czarna Wisełka-Co prawda na fotce nie ma ludzi ale zapeniam ,że też byli ;) © Bizon

Kategoria Szosa

kfiatek13m
| 18:18 wtorek, 1 maja 2012 | linkuj Piękne fotki. Jak zawsze zresztą ;) Pozdrówka
bizon77
| 14:29 wtorek, 1 maja 2012 | linkuj Trasa jak trasa ;)
Karol gdzie Ty się włóczysz po Klimczoku.Wiem gdzie jest na 100 % śnieg na hołdzie :P
k4r3l propo rękawków może ich założenie nie było by głupim pomysłem :P ,dziś całe ręce spalone :/
Karol | 10:51 wtorek, 1 maja 2012 | linkuj NA Klimczoku jest śnieg ;p
k4r3l
| 16:15 poniedziałek, 30 kwietnia 2012 | linkuj nie no, na tyle to ja sobie dzisiaj nie mogłem pozwolić:) ledwie połowę z Twojego dystansu trzasnąłem, piekielnie gorąco:) ps. rękawkami to mogłeś co najwyżej się z potu wycierać, hehe. rispekt!
PietroPLsz
| 14:56 poniedziałek, 30 kwietnia 2012 | linkuj fuuuuc.......jaka trasa...i jakie góry! rewelacja

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa czase