..normalnie tłumy | bizon77.bikestats.pl bizon
avatar Czasem coś tu skrobnę ,czasem jakąś fotkę wrzucę ,czasem nawet gdzieś na rowerze pojadę ;) Więcej o mnie.

Forum rowerowe

Forum szosowe

Coś o laptopach

Dar szpiku

[...]Nawet kiedy będę miał 50lat, prawdopodobnie jeszcze będę jeździł na rowerze w każdą pogodę.[...] Rower jest doskonałym środkiem lokomocji dla wszystkich tych, którzy maja, niespokojne dusze.[...] Zażyłość w jaką wchodzimy z rowerem, nie powtarzamy z żadnym innym pojazdem, bez względu na komfort jazdy.[...] Jadąc rowerem polegasz tylko, na swojej sile, kierujesz swoimi rękami. Motorem jesteś Ty sam.

Wykres roczny blog rowerowy bizon77.bikestats.pl
HR max:181 ( 94%)
HR avg:141 ( 73%)
Rower:Wilier

..normalnie tłumy

Niedziela, 27 maja 2012 · dodano: 27.05.2012 | Komentarze 2

To był dobry dzień :) .Pogodowo szału nie było ,był dość chłodny wiatr i tyle dobrze ,że wziąłem nogawki i rękawki bo w górach zimno. A na zjazdach to mroźno było .Dziś mała pętelka Równica ,Salmopol i Kubalonka od strony zameczku .Zdziwiłem się bo wszędzie mnóstwo ludzi na rowerach .Podjazd pod Równice i co mnóstwo ludzi jedzie i starsi i młodsi pod Salmopol to sam -normalnie tłumy.Jeszcze przed podjazdem na Kubalonkę spotkałem kumpla :) tyle ,że on na góralu po szlakach się szwendał.Jedną rzecz muszę powiedzieć -podjazdy .Dziś mi się wjeżdżało wyśmienicie pod wszystkie 3 góry.Życzyłbym sobie ,żeby zawsze tak było albo i lepiej ;P