Miała być tylko Równica ....... | bizon77.bikestats.pl bizon
avatar Czasem coś tu skrobnę ,czasem jakąś fotkę wrzucę ,czasem nawet gdzieś na rowerze pojadę ;) Więcej o mnie.

Forum rowerowe

Forum szosowe

Coś o laptopach

Dar szpiku

[...]Nawet kiedy będę miał 50lat, prawdopodobnie jeszcze będę jeździł na rowerze w każdą pogodę.[...] Rower jest doskonałym środkiem lokomocji dla wszystkich tych, którzy maja, niespokojne dusze.[...] Zażyłość w jaką wchodzimy z rowerem, nie powtarzamy z żadnym innym pojazdem, bez względu na komfort jazdy.[...] Jadąc rowerem polegasz tylko, na swojej sile, kierujesz swoimi rękami. Motorem jesteś Ty sam.

Wykres roczny blog rowerowy bizon77.bikestats.pl
HR max:185 ( 96%)
HR avg:137 ( 71%)
Rower:Wilier

Miała być tylko Równica .......

Poniedziałek, 18 czerwca 2012 · dodano: 18.06.2012 | Komentarze 5

To był ciężki dzień .Miała być tylko Równica a była jeszcze Kubalonka dwa razy i Ochodzita. Nie wiem co mi bardziej doskwierało głód i brak sił czy słońce.Na te dwa pierwsze czynnik ma się jeszcze wpływa .No ale niestety jak się bierze mało gotówki to ten wpływa drastycznie się zmniejsza.A na słońce ,no cóż na to nie można nic poradzić ,ale wole już to niż ostatnie deszczowe dni .

W drodze na Ochodzitą © Bizon

Kategoria Szosa

bizon77
| 15:55 czwartek, 21 czerwca 2012 | linkuj A tam nic ciekawego jak dla kogo całkiem fajny podjazd tyle ,że tak jak mówi Karol w weekend tam mnóstwo ludzi ,czasem nawet są korki :/
Karol | 17:43 środa, 20 czerwca 2012 | linkuj Nic ciekawego, w weekend aut jak na autostradzie, jedynie warto w mniej popularnych porach.
k4r3l
| 17:38 środa, 20 czerwca 2012 | linkuj Na Równicy byłem, ale podjeżdżałem/podchodziłem tam kilka lat temu z Brennej zielonym, a potem jechaliśmy górkami na Salmopol. Jednak asfaltowy uphill to dla mnie niewiadoma:)
bizon77
| 16:40 środa, 20 czerwca 2012 | linkuj Nie ukrywam było trochę tego ;) .No nie byłeś na Równicy-musisz,musisz zaliczyć Równice ;) Potem jest fajny szlak z Ustronia do Wisły co prawda tylko 10 km jest trochę podjazdów ale jeden jest naprawdę extra 20 kilka procent :) sikiera :)
k4r3l
| 09:23 środa, 20 czerwca 2012 | linkuj ładnie szarpnąłeś:) muszę, MUSZĘ zaliczyć tą Równicę w końcu :))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa pangi