przewidywalność pogody 90% | bizon77.bikestats.pl bizon
avatar Czasem coś tu skrobnę ,czasem jakąś fotkę wrzucę ,czasem nawet gdzieś na rowerze pojadę ;) Więcej o mnie.

Forum rowerowe

Forum szosowe

Coś o laptopach

Dar szpiku

[...]Nawet kiedy będę miał 50lat, prawdopodobnie jeszcze będę jeździł na rowerze w każdą pogodę.[...] Rower jest doskonałym środkiem lokomocji dla wszystkich tych, którzy maja, niespokojne dusze.[...] Zażyłość w jaką wchodzimy z rowerem, nie powtarzamy z żadnym innym pojazdem, bez względu na komfort jazdy.[...] Jadąc rowerem polegasz tylko, na swojej sile, kierujesz swoimi rękami. Motorem jesteś Ty sam.

Wykres roczny blog rowerowy bizon77.bikestats.pl
HR max:168 ( 87%)
HR avg:138 ( 71%)
Rower:Wilier

przewidywalność pogody 90%

Czwartek, 21 czerwca 2012 · dodano: 21.06.2012 | Komentarze 2

Dzień w dzień zapowiadają burze i nic .Burzy jak nie ma tak nie było a potem synoptycy mówią "przewidywalność pogody 90% " - jak oni to mierzą ? Najważniejsze to ,że te prognozy im się nie sprawdzają i można śmiało sobie pośmigać :)
Kategoria Szosa

bizon77
| 15:32 sobota, 23 czerwca 2012 | linkuj Całkiem inaczej pojmowałem do tej pory pojecie przewidywalności pogody ,ale TY jako syn synoptyka naświetliłeś mi to .Teraz to widzę w całkiem innym świetle :) Dziękuje :P
Karol | 11:40 piątek, 22 czerwca 2012 | linkuj No co chcesz:P 90% to masz jak np jest prognoza , że cały dzień ma być słońce, a pada do 2,5godzin :P:P:P:P:D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa emobs