na raty | bizon77.bikestats.pl bizon
avatar Czasem coś tu skrobnę ,czasem jakąś fotkę wrzucę ,czasem nawet gdzieś na rowerze pojadę ;) Więcej o mnie.

Forum rowerowe

Forum szosowe

Coś o laptopach

Dar szpiku

[...]Nawet kiedy będę miał 50lat, prawdopodobnie jeszcze będę jeździł na rowerze w każdą pogodę.[...] Rower jest doskonałym środkiem lokomocji dla wszystkich tych, którzy maja, niespokojne dusze.[...] Zażyłość w jaką wchodzimy z rowerem, nie powtarzamy z żadnym innym pojazdem, bez względu na komfort jazdy.[...] Jadąc rowerem polegasz tylko, na swojej sile, kierujesz swoimi rękami. Motorem jesteś Ty sam.

Wykres roczny blog rowerowy bizon77.bikestats.pl
HR max:164 ( 85%)
HR avg:129 ( 67%)
Rower:Wilier

na raty

Czwartek, 26 lipca 2012 · dodano: 26.07.2012 | Komentarze 1

Dziś jazda na raty . Ledwo ujechałem 11 km i coś w rowerze zaczęło niemiłosiernie trzaskać ,wiec szybko zawróciłem .Podejrzewałem ,że to łożyska suportu.Wiec raz dwa ściągałem korbę i wymontowałem łożyska.Spodziewałem się ,że będą rozwalone a tu nic -całe. Fakt chodziły ciężej niż nowe i coś w nich trzeszczało ,ale to nie był tan sam głos.Chyba komora na suport wzmacniała te trzaski.No nieważne. Wymieniłem szybko łożyska, oczywiści nie mogło by się obyć bez problemów ,ale jakoś dałem rade :). Szybko poskładałem i pojechałem przetestować i .....CISZA :) .Zbyt wiek km nie zrobiłem ale póki co jest ok