66 lat i 10 000 km w tym roku | bizon77.bikestats.pl bizon
avatar Czasem coś tu skrobnę ,czasem jakąś fotkę wrzucę ,czasem nawet gdzieś na rowerze pojadę ;) Więcej o mnie.

Forum rowerowe

Forum szosowe

Coś o laptopach

Dar szpiku

[...]Nawet kiedy będę miał 50lat, prawdopodobnie jeszcze będę jeździł na rowerze w każdą pogodę.[...] Rower jest doskonałym środkiem lokomocji dla wszystkich tych, którzy maja, niespokojne dusze.[...] Zażyłość w jaką wchodzimy z rowerem, nie powtarzamy z żadnym innym pojazdem, bez względu na komfort jazdy.[...] Jadąc rowerem polegasz tylko, na swojej sile, kierujesz swoimi rękami. Motorem jesteś Ty sam.

Wykres roczny blog rowerowy bizon77.bikestats.pl
HR max:176 ( 91%)
HR avg:128 ( 66%)
Rower:Wilier

66 lat i 10 000 km w tym roku

Wtorek, 21 sierpnia 2012 · dodano: 21.08.2012 | Komentarze 2

To miała być spokojna jazda i była do czasu kiedy spotkałem pewnego dziadka.Właściwie to on mnie spotkał bo jechał z naprzeciwka zawrócił i spytał grzecznie czy można dołączyć.Nie miałem nic przeciwko.Pogawędziliśmy chwile w miedzy czasie dowiedziałem się ,że ma 66 lat i 10 000 km w tym roku.Nie obrażając starszego pana to rower był chyba w tym samym wieku co ów pan.Stary zniszczony,zwykłe platformy coś w nim trzaskało.Ale jak wiemy rower sam nie jedzie.I dziadek to pokazał ,kurde cisnął jak pogan .Pod górkę wyszedł do przodu chyba chciał mnie zgubić ,nie wyszło mu, ale szacunek.Zmusił mnie do wielkiego wysiłku. Sam w jego wieku chciałbym mieć tyle krzepy.W Pszczynie nasze drogi się rozeszły i dobrze bo nie na rękę było mi takie tempo :P.Także panie dziadku gratuluje formy i zdrowi oby tak dalej :)