...... z chrześniakiem do Wisły. | bizon77.bikestats.pl bizon
avatar Czasem coś tu skrobnę ,czasem jakąś fotkę wrzucę ,czasem nawet gdzieś na rowerze pojadę ;) Więcej o mnie.

Forum rowerowe

Forum szosowe

Coś o laptopach

Dar szpiku

[...]Nawet kiedy będę miał 50lat, prawdopodobnie jeszcze będę jeździł na rowerze w każdą pogodę.[...] Rower jest doskonałym środkiem lokomocji dla wszystkich tych, którzy maja, niespokojne dusze.[...] Zażyłość w jaką wchodzimy z rowerem, nie powtarzamy z żadnym innym pojazdem, bez względu na komfort jazdy.[...] Jadąc rowerem polegasz tylko, na swojej sile, kierujesz swoimi rękami. Motorem jesteś Ty sam.

Wykres roczny blog rowerowy bizon77.bikestats.pl

...... z chrześniakiem do Wisły.

Czwartek, 23 sierpnia 2012 · dodano: 23.08.2012 | Komentarze 4

Dziś wyprawa z chrześniakiem do Wisły.Nie lada wyczyn dla niego ,były małe obawy ,że może mieć problemy ale dał rade :) .Musze powiedzieć ,że nieźle cisnął .Jestem zadowolony z jego postawy :) .Wyprawa bardzo miła i udana :)

Już prawie Wisła i całkiem fajny most :) © Bizon

Widok z zapory :) © Bizon

Marian na zaporze :P © Bizon
Kategoria MTB

bizon77
| 12:37 poniedziałek, 27 sierpnia 2012 | linkuj Zapraszam jest co podziwiać :)
kfiatek13m
| 13:07 niedziela, 26 sierpnia 2012 | linkuj piękne widoki macie z tej zapory. W następnym roku będę musiała wybrać się na urlop w te rejony :)
bizon77
| 17:56 piątek, 24 sierpnia 2012 | linkuj No wielgachny jest ,kiedyś ja go lałem teraz on mnie ;P
k4r3l
| 17:40 piątek, 24 sierpnia 2012 | linkuj Wyrośnięty ten chrześniak, moja chrześniaczka dopiero co odpięła kółka boczne od swojego różowego bolidu :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa kuibe