Dziś dość sporo rowerzystów kręciło się... | bizon77.bikestats.pl bizon
avatar Czasem coś tu skrobnę ,czasem jakąś fotkę wrzucę ,czasem nawet gdzieś na rowerze pojadę ;) Więcej o mnie.

Forum rowerowe

Forum szosowe

Coś o laptopach

Dar szpiku

[...]Nawet kiedy będę miał 50lat, prawdopodobnie jeszcze będę jeździł na rowerze w każdą pogodę.[...] Rower jest doskonałym środkiem lokomocji dla wszystkich tych, którzy maja, niespokojne dusze.[...] Zażyłość w jaką wchodzimy z rowerem, nie powtarzamy z żadnym innym pojazdem, bez względu na komfort jazdy.[...] Jadąc rowerem polegasz tylko, na swojej sile, kierujesz swoimi rękami. Motorem jesteś Ty sam.

Wykres roczny blog rowerowy bizon77.bikestats.pl
HR max:175 ( 91%)
HR avg:136 ( 70%)
Rower:Wilier

Dziś dość sporo rowerzystów kręciło się...

Czwartek, 30 sierpnia 2012 · dodano: 30.08.2012 | Komentarze 1

Jak zwykle po nocce miałem problem wstać o 9:00.W końcu jakoś się wygramoliłem z łóżka i od razu do okna .A tam - bezchmurne niebo i słońce :) .Szybko na ile to było możliwe ubrałem się i w drogę .Standardowo Równica,Kubalonka i Salmopol tyle że,po wjechaniu na Samopol pojechałem do Szczyrku a nie jak zawsze do Wisły.Tam się posiliłem :D i wróciłem przez Salmopol do Wisły a stamtąd już do domu .Dziś dość sporo rowerzystów kręciło się a,le co się dziwić pogoda dopisała.Trzeba korzystać póki można czort wie jak długa jeszcze będzie taka dobra pogoda.