...albo ze mną jest coś nie tak albo z nimi :) | bizon77.bikestats.pl bizon
avatar Czasem coś tu skrobnę ,czasem jakąś fotkę wrzucę ,czasem nawet gdzieś na rowerze pojadę ;) Więcej o mnie.

Forum rowerowe

Forum szosowe

Coś o laptopach

Dar szpiku

[...]Nawet kiedy będę miał 50lat, prawdopodobnie jeszcze będę jeździł na rowerze w każdą pogodę.[...] Rower jest doskonałym środkiem lokomocji dla wszystkich tych, którzy maja, niespokojne dusze.[...] Zażyłość w jaką wchodzimy z rowerem, nie powtarzamy z żadnym innym pojazdem, bez względu na komfort jazdy.[...] Jadąc rowerem polegasz tylko, na swojej sile, kierujesz swoimi rękami. Motorem jesteś Ty sam.

Wykres roczny blog rowerowy bizon77.bikestats.pl
HR max:176 ( 91%)
HR avg:134 ( 69%)
Rower:Wilier

...albo ze mną jest coś nie tak albo z nimi :)

Niedziela, 30 września 2012 · dodano: 30.09.2012 | Komentarze 1

Zza okna domu wszystko wygląda inaczej.Jest ciepło ,przyjemnie nie wieje .Wystarczy wyjść na pole i się przekonać ,że tak nie jest.Zastanawiam się nad jednym .Czy tym rowerzystą ,którzy w tak pogodę jeżdżą na krótko nie jest zimno .Ja ubrany w koszulkę termoaktywną z dł. rękawem,na to koszulka rowerowa ,rękawki i kamizelka z windstopera no i oczywiście spodenki ocieplacze na kolana i nogawki z lacry, i nie było mi za ciepło. A tamci jakby lato było .Tylko spojrzałem na nich mi już zimno było. Albo ze mną jest coś nie tak albo z nimi :)