Jesień pełną gęba | bizon77.bikestats.pl bizon
avatar Czasem coś tu skrobnę ,czasem jakąś fotkę wrzucę ,czasem nawet gdzieś na rowerze pojadę ;) Więcej o mnie.

Forum rowerowe

Forum szosowe

Coś o laptopach

Dar szpiku

[...]Nawet kiedy będę miał 50lat, prawdopodobnie jeszcze będę jeździł na rowerze w każdą pogodę.[...] Rower jest doskonałym środkiem lokomocji dla wszystkich tych, którzy maja, niespokojne dusze.[...] Zażyłość w jaką wchodzimy z rowerem, nie powtarzamy z żadnym innym pojazdem, bez względu na komfort jazdy.[...] Jadąc rowerem polegasz tylko, na swojej sile, kierujesz swoimi rękami. Motorem jesteś Ty sam.

Wykres roczny blog rowerowy bizon77.bikestats.pl
HR max:172 ( 89%)
HR avg:141 ( 73%)
Rower:Wilier

Jesień pełną gęba

Czwartek, 18 października 2012 · dodano: 18.10.2012 | Komentarze 1

Jesień pełną gęba.Należało by dodać polska złota jesień.Pogoda naprawdę super a w lasach jest naprawdę ładnie.Kolory drzew robią swoje.Dziś wyskoczyłem na szose och już dawno na niej nie siedziałem.Odwiedziłem góry chyba ostatni raz w tym roku .Kilka fotek nie tylko z tej wyprawy

Bun­kier z sierp­nia 1939 roku jest je­dy­nym schro­nem bo­jo­wym w Żo­rach © Bizon