A gdybym szedł pieszo............ | bizon77.bikestats.pl bizon
avatar Czasem coś tu skrobnę ,czasem jakąś fotkę wrzucę ,czasem nawet gdzieś na rowerze pojadę ;) Więcej o mnie.

Forum rowerowe

Forum szosowe

Coś o laptopach

Dar szpiku

[...]Nawet kiedy będę miał 50lat, prawdopodobnie jeszcze będę jeździł na rowerze w każdą pogodę.[...] Rower jest doskonałym środkiem lokomocji dla wszystkich tych, którzy maja, niespokojne dusze.[...] Zażyłość w jaką wchodzimy z rowerem, nie powtarzamy z żadnym innym pojazdem, bez względu na komfort jazdy.[...] Jadąc rowerem polegasz tylko, na swojej sile, kierujesz swoimi rękami. Motorem jesteś Ty sam.

Wykres roczny blog rowerowy bizon77.bikestats.pl

A gdybym szedł pieszo............

Poniedziałek, 22 października 2012 · dodano: 22.10.2012 | Komentarze 3

W sumie miałem iść z buta do lasu ,ale wicemistrz jakoś mnie namówił/przekonał/podsunął pomysł ,żeby rowerem pojechać.I w sumie do była słuszna koncepcja.Dzięki temu ,że wskoczyłem na rower i pognałem do lasu zdążyłem załapać się na końcówkę mgły .A było co podziwiać .W drodze powrotnej do domu ,nagle zza krzaków wyskoczyły jelenie ,ale co to były za jelenie :) .Pierwszy raz z takiego bliska widziałem dzikie jelenie.Były WIELKIE a do tego poroże samca robiło gigantyczne wrażenie.Niestety o zrobieniu fotki mogłem zapomnieć.Zanim się zatrzymałem zanim ściągałem plecak,zanim aparat wyciągałem itd już ich dawano nie było.A gdybym szedł pieszo............