Zapora | bizon77.bikestats.pl bizon
avatar Czasem coś tu skrobnę ,czasem jakąś fotkę wrzucę ,czasem nawet gdzieś na rowerze pojadę ;) Więcej o mnie.

Forum rowerowe

Forum szosowe

Coś o laptopach

Dar szpiku

[...]Nawet kiedy będę miał 50lat, prawdopodobnie jeszcze będę jeździł na rowerze w każdą pogodę.[...] Rower jest doskonałym środkiem lokomocji dla wszystkich tych, którzy maja, niespokojne dusze.[...] Zażyłość w jaką wchodzimy z rowerem, nie powtarzamy z żadnym innym pojazdem, bez względu na komfort jazdy.[...] Jadąc rowerem polegasz tylko, na swojej sile, kierujesz swoimi rękami. Motorem jesteś Ty sam.

Wykres roczny blog rowerowy bizon77.bikestats.pl
HR max:156 ( 81%)
HR avg:130 ( 67%)
Rower:Wilier

Zapora

Wtorek, 23 kwietnia 2013 · dodano: 23.04.2013 | Komentarze 5

Dziś zapora.To nie weekend więc ludzi nie mogłem się spodziewać ot kilka pojedynczych rolkarzy.Dziś jakoś duszno było ale kiedy tylko stanąłem na zaporze od razu poczułem jakże przyjemna bryzy znad zalewu :)

Goczałkowice zapora © Bizon
Kategoria Szosa

bizon77
| 11:38 czwartek, 25 kwietnia 2013 | linkuj Super :) oby pogoda dopisała .Powodzenia
kfiatek13m
| 15:01 środa, 24 kwietnia 2013 | linkuj Kręć kręć :) Ja mam w sobotę maraton w Trzebnicy. Nie nastawiam się super, ale chcę przejechać trasę :)
bizon77
| 13:12 środa, 24 kwietnia 2013 | linkuj To tu to tam się szwendałem ogólnie jakoś nie było motywacji tu zaglądać i cokolwiek pisać :( . Ale teraz motywacja i chęci wróciły :) nic tylko kręcić teraz ;)
k4r3l
| 22:14 wtorek, 23 kwietnia 2013 | linkuj fakt, jak tam byłem ostatnio to ludzi spacerowało po zaporze jak mrówków :)
kfiatek13m
| 18:25 wtorek, 23 kwietnia 2013 | linkuj Marku, gdzie się podziewałeś? :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ebylo